PAGINA IN LUCRU

www.design4senses.blogspot.com

amalgam obligati talent nevoi si plictiseala








NOD   Imbinare in stil Japonez

coperta de carte

etichete vin

flaier








                                                        desen in creon facut de plictiseala

                                                             alien cocon 1

                                                             alien cocon 2




                                                                  lira


                                                              vertebre in neant

                                                                         calauza





                                                              big eye

                                                                         red explode

     voal de lele nebuna




 Crearea un brand de succes

      Saltelele marca TIMFLEX sunt niste produse exceptionale , de care sau putut bucura  doar cei din zona de vest a tarii  mai precis in Timisoara dar ,acum  si restul Romanilor se pot bucura de aceste produse prin intermediul magazinului on line 

      In urma  colaborari cu cei de la Timflex am primit cadou o saltea (am avut posibilitatea sa aleg o saltea de top dar eu din modestie am ales una medie), vreau sa va spun ca din momentul in care am inceput sa o folosesc stiu si eu ce inseamna ca dimineata sa te tezesti odihnit 
       Nu am nici un interes sa laud aceste saltele sau brendul TIMFLEX dar m-as simti vinovat daca as tine doar pentru mine aceasta informatie 
       Va vorbesc din perspectiva unui beneficiar 
 Acolo la ei in fabrica am vazut un studiu comparativ intre aceste saltele si altele de la alti producatori concurenti de pe piata Romaneasca.
     Oameni acestia au cumparat produse de la cunoscute firmele concurente le-au desfacut , analizat, si comparat cu saltelele lor din aceasi gama ,si au luat decizia ca produsele ce urmau sa le produca sa fie fabricate plecand de la gradul de satisfactie al clientului ,
   Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca produse concurente care beneficiaza de o reclama excesiva pe canalele media sunt facute doar sa arate bine pe dinafara si sa aibe cat mai multe etichete. iar aceste produse tin pana la 2 ani daca esti norocos 
  Saltelele Timflex sunt fabricate cu materii prime de calitate de la furnizori de top din Europa, politica lor de marketing este ,, CALITATEA ''si nu cantitatea 
   Husele demontabile lavabile, banda perimetrala filtranta , fermoarul dublu ,dublura husa la interior , spume poliuretanice ,memory foam ,latex de diferite portante si densitati, sunt cateva repere care diferentiaza aceste saltele fata de cele concurente

      Timflex este Rolls Royce in domeniul saltelelor 

   ,,Viata ,este un cadou, iar noi jumatate din viata ne-o petrecem dormind, 
respectate si beneficiaza de acest cadou asa cum se cuvine"



     

       comenzi online timflex





                                                      stand prezentare saltele Timflex ( in lucru )

                                                                       pliant saltele

















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu